RX

Wohoo! Körde rx på båda vår mina AMRAPs idag((: alltså den rekommenderad vikten på övningagrna, brukar oftast behöva skala några kg. Dock var det inga tunga vikter men alltid något!

Började med teknik på power clean, frivändningar. Gick jättebra tycker jag själv, fick en bra känsla i övningen och har fått till mycket snabbare armbågar än i början. 

Sen 2 stycken korta AMRAP(as many rounds as possible) på 8 min:
1.
8 power clean (35kg)
8 lateral jumps
1 wall climb
  
2 min vila 

2.
10 deadlift (35kg)
10 wallballs (6kg)
10 sit ups

Jag han med 5 varv av första och 4+26reps av andra. Inte flest varv men gjorde mitt bästa och fick till ett jämt tempo iaf!

Sen kollade jag på Oskar och några andra som kör en ny programmering i vår tävlingsgrupp, därefter blev det spicyyyyyy! Har börjat variera mig för att testa andra rätter än bara 13c så idag fick det bli 14 direkt ur kartongen<3 mumms!




Pusss på er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0