Helgen min

Började bra och har fortsatt minst lika fint! Middag på allstar i fredags med lite croasfit människor, boxbesöjk i etuna och borgby på lördagen varav borgbybesöket mynnade ut i en löpwod: whitten: 

22 kb swing 16kg
22 boxjump
400m löpning (i backe!)
22 burpees
22 wallballs 6kg

Jag och Mickan tog oss igenom den på cirkus 46 min! Svettigt blev det!

Idag har jag varit på massage med mor, ginger renewal hette den och det var varmt gosigt fräscht och skönt.

Sen tog jag mig till boxen där jag stretcha lite i väntan på att Oskar skulle träna klart och sen sprang jag de 2km hem i solskenet. Lite improviserad mysträning sådär och nu sitter jag med mina pojkar i solen och myser!

Och får inte glömma att min köra syster var hem på snabbvisit också, puss på det!

Pusss på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0