I'm back

Sitter just nu på bussen på väg hen från min, överraskande nog, sista dag på vårdcentralen i hallsta! Blir att börja min inskolning på tappningen i Västerås på måndag. Det ska bli spännande!

Jag och min lilla familj är nu återförenade i vår egen lägenhet inne i Västerås där vi än så länge trivs hur bra som helst!

Jag är lagom sliten efter en helg+vecka med alldeles för lite sömn men nu är det helg igen så jag är glad ändå! Har två lediga dagar + början av ett nytt äventyr på måndag så varför klaga?!?

Ps solen skiner!!

Pussss


Kommentarer
Postat av: Charlotta Edlund

Vad kul då ses vi kanske nästa gång jag ska plasma! 20 september :)

Svar: Åh, har ju semester 18-29 september så kommer inte att vara där då. Men i framtiden kanske vi ses där! (:
MaaalinM

2013-09-06 @ 18:11:21
Postat av: Farfar

Kul!
Grattis till nya lägenheten.
Vi ses.
/Ff

2013-09-06 @ 18:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0