Tisdag

Tror det är tisdag? Min måndag var jag som en zombie eftersom jag kom hem från Oslo på natten närmare 2 istället för 9 som planerat-.- så känns fortfarande som måndag! 

Det är konstig hur mkt roligare det var att blogga när jag pluggade, fanns kanske mer tid och dagarna hade större variation så inte konstig alls egentligen. Saknar att plugga jättemycket! Inte för att jag inte trivs på jobbet utan bara för att jag älskar det. Saknar tentor. Helt seriöst. Så kan det vara.




Nu sitter jag på tåget påvägen hem från Köping och ska till gymmet med Oskar för ett pass med kettlebells, så kul!

Pusssss på er<3



Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilka härliga bilder på er systrar från ett härligt Norge

2013-11-20 @ 21:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0