Tjoho

Idag tyckte jag att det fick räcka med slem i lungorna. Kroppen känner sig i övrigt frisk och efter endast lite lugnare styrka+flow nu till början av veckan gav jag mig ut på en pulshöjande löprunda! Solen sken så det var super varmt och jag flög fram över grus och asfalt i ett årsbästa på 5km - det ni! Så kan det gå när man tar 1,5 veckors ledigt(ofrivilligt men ändå). Vila och variation är verkligen viktigt i träningen, glöm inte det alla ni #fucklagom#aldrigvila människor! Brukar nästan alltid prestera som bäst efter en kortare vila. Var nog en blandning av längtan och laddning inför att få springa igen och att kroppen fått återhämta sig ordentligt.

Nu, duschen för jag håller på att avlida av värmeslag!
 
 
Puss på sommaren och puss på er♥

Kommentarer
Postat av: susanne

puss på dig

2013-05-17 @ 17:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0