Helt otroligt

Ibland får jag ett sånt otroligt sug efter att rida!

Helt ärligt så kan jag se en bild på en häst och bara bryta ihop av känslor - total lycka så att det känns som att hjärtat ska brista ungefär blandat med hopplöshet, med brist på bättre ordval, över att jag inte har möjligheten att gör något åt saken just precis NU.
Det jag saknar är ju absolut inte bara ridningen i sig, vilket jag upptäckte då jag red på ridskolan här i Umeå, utan allt runt omkring. Bara känslan att få vara i stallet, pyssla med utrustning, planera sin egen ridning, umgås med stallkompisarna och sin häst! Att rida ut på sommarkvällar, trimma i paddocken i kvällsol med lite mindre flugor och bromsar för att sedan tvätta av en svettig häst som luktar varmt och sommar! Att åka på träningar sena kvällar för att somna helt slut i kropp och själ med ett stort leende på läpparna.
 
Vad jag är lycklig över att jag har haft möjligheten att få uppleva det!!♥


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilka härliga minnen och känslor.
Saknar också hästlivet så in i ..... ibland :)
Vi får se till att ta oss ner till Wille nån dag under sommaren.
Älskar dig
Kram mamma

2013-05-23 @ 19:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0