Produktiv Tisdag

Denna vecka har gått så otroligt segt! Men det kanske är det som medfört att jag fått så mycket gjort? Jag sitter nu i medicinska biblioteket och har upptäckt, efter 3år när jag nästan är klar, att detta var en otroligt skön platts att sitta med datorn på och skriva lite uppgifter. Det är aldrig försent att hitta nya ställen att hänga på, har ju hela examensarbetet kvar!
 
Har desutom tagit första steget mot att bli blodgivare, gått igenom min projektplan med min handledare och ska snart till tandläkaren. Allt detta efter en fm av föreläsning i förbättringsarbete. Jag kände nästan att jag var den enda där som tyckte detta kan ha varit en av årets intressantaste föreläsningar, jag älskar förbättring och organisation! Inget jag har satt mig in i så mkt direkt men så fort vi har föreläsningar eller får information ifrån exempelvis vårdhygien tycker jag allt låter så himla interessant. Kanske kan vara något område att söka sig till i framtiden, vem vet.
 
Nu: skriva ihop projektplanen lite snabbt så jag hinner lämna in den i tid.
 
Pusss♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0