Kul

Har precis som många andra dragit på mig en liten sjukhetssläng, det är ett ord. Jag känner mig inte klassiskt förkyld men huvudet är fyllt av bomull, näsan svider och jag känner mig yrslig. Därför blev det till att stanna i sängen när klockan ringde imorse. Hade redovisning på em så var tvungen att pallra mig iväg en stund men utöver det har soffan varit min bas idag. Känns skönt på ett sätt då jag inte hade ork till mer men är ju aldrig kul att inte må bra. Men nu blir det c-vitaminer och ingefära för fulla muggar! Och te såklart, kan inte räkna hur många koppar som slunkit ned!


Puss på er♥

Kommentarer
Postat av: Susanne Markgren

Lika många som jag tar;))

2013-01-31 @ 14:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0