Saucony Mirage 3

Ah! Jag är helt uppspelt över det faktum att jag snart tänker köpa hem ett par Mirage 3 som uppgradering och komplement till mina nuvarande 2:or.Jag älskar mina nuvarande skor och har känt mig lite i valet och kvalet om jag skulle leta upp någon som säljer de äldre paret och bara köra vidare på dem men nu är jag helt säker på att det blir att gå vidare.
 
Hittade en recension här som gjorde den saken helt klar!
Hon har haft precis samma relation till sina 2:or som mig, det var dom som hjälpte oss båda tillbaka efter en knäskada, så jag längtar efter att få ge de nya en chans att förhoppningsvis vinna över mig till deras sida! Sen att de är fantastiska färger på dem skadar ju inte det minsta♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0