Vill

Det är mycket man vill. Vill nya saker hela tiden men måste säga att just i denna stund skulle jag helst av allt vilja må bra. Har blivit förkyld, men inte sådär hostig och snuvig utan orkeslös seg, ont i näsan och huvudet. Det är typ 1000 ggr värre för man tycker att kroppen borde vara frisk men det är den inte. Ögonen har svidit konstant i 3 dagar och inte ens sömn hjälper. Jag som tog på mig jobb nu i helgen, hoppas jag mår bättre imorgon! Vill inte krångla till det för dem genom att sjukanmäla mig.
Har ingen inspiration till mat heller. Känner mig egentligen inte hungrig men ändå som att jag vill äta något men så fort jag tänker ut något känns det inte lockande. Får väl helt enkelt bara ta vad som helst bara för att få i mig något.

Ville bara skriva av mig lite, hoppas ni andra mår bra! Pusss

Kommentarer
Postat av: Farfar

Vi är många, som VILL att Du mår bra.
Lillasyster känner sig hängig även hon.
Ni måste må bra, det är nödvändigt !!
Hoppas att det är bättre redan i morgon.
/Ff

Svar: Tack, jag mådde bättre ganska snabbt efter jag skrev inlägget redan. Så nu känner jag mig frisk i kroppen igen! (:
MaaalinM

2012-09-21 @ 23:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0