Springaspringaspringa

I Tisdags var jag med på ett av förlöpen inför Salomontrailtour som går av stapeln 15e september här i Umeå. Det är en 10(eller som bansnittslaren(?) sa 11)km lång bana - inne i gammliaskogen och upp för bräntberget. Man springer alltså på stigar hela tiden, i och över diken, upp för berget 2ggr och över lite myrmark. Var sjukt kul och jobbigt, inte minst pga regnet och blåsten. Får hoppas på bättre väder när det blir dags på riktigt! Är ett förlöp kvar innan riktiga loppet så där ska jag försöka vara med igen också.

Idag blev det intervallträning på löpband då det blåser mkt ute + att jag trivs bättre med intervaller på band. Distans funkar bäst ute men vid intervaller gillar jag att ha alla siffror framför mig för att anpassa hastighet och tid efter önskemål.

Kan hälsa alla som undrar att mina knän mår super!! (bortsett från lite skrapsår som uppstod de sista 150metrarna ner för ett lerigt bräntberg...)
 

Pussss ♥♥

Kommentarer
Postat av: agnes

haha läste: sailormoon-tour haha

Svar: Haha joo, alla springer utklädda^^,
MaaalinM

2012-09-08 @ 10:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0