Frisören och Cobran

Var som sagt, tror jag iaf, och klippte mig idag! Skönt att få fräscha upp ruffset.
Det fräscha topparna är anledning till min psyklyckligmin! Och lilla Cobra(:

Hade även ridlektion som helt oväntat var förberedande hoppning. Jag fick en underbar ponny, ursäkta, häst som heter Cobra! Ganska liten och otroligt söt och snäll. Lite små seg men vi kom väldigt fint överens! Önskar jag fått en dressyrsadel och ett tomt ridhus med honom i en timme eller så, då kunde det hända grejer! Men tyvärr var det ju hoppning och han var tvungen att ha en speciell hoppsadel då han har speciell rygg skulle jag tro. Det resulterade i vilket fall i ganska onda knän för min del då de inte gillar korta läder utan vill vara lite friare. Men det är smällar man får ta! går nog snart över.

Puss på er♥

Kommentarer
Postat av: Susanne

Härligt :) hoppas på samma häst vid ett annat pass.

2012-09-27 @ 07:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0