Back to school

Så var skolan igång och jag kan inte sluta hosta. Blev förkyld i Torsdags och har inte haft en ordentlig natts sömn sedan dess. Fick även jobba extra i helgen med en nästan obefintlig/manlig mörk röst vilket resulterade i en hel del extra upprepningar(från min sida) i konversationerna med de äldre.

Skönt att ha igång vardagen iaf, inveg även IKSU för terminen med ett corepass som kändes lagom ansträngande i mitt skick.
 

Nu ska jag nog göra en kopp te och kolla lite förhäxad, ciaao!♥

Kommentarer
Postat av: lollo

köp nipaxon på apoteket det är host dämpande, hette noskapin tidigare=) krya på dig kramar moster

Svar: Köpte bisolvon som också skulle vara bra vid hosta, har dock inte riktigt hjälpt än^^, Hoppas det börjar verka snart!
MaaalinM

2012-09-04 @ 21:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0