Vilken dag

Ja jag vet inte alls vad jag ska säga om den. Känns som att jag inte har något grepp om dagarna längre. Har inte hänt något speciellt men jag känner mig.... Mållös, just nu? Allt bara sker utan kontroll eller plan. Jag som alltid vill ha koll och veta vad som ska hända och när orkar inte ens tänka ut frukosten i förväg, dagens aktiviteter eller ens när och hur jag ska ta mig till sjukhuset. Kan det vara någon form av höstdepp? Jag som älskar hösten!
Det är ett mysterium men något måste jag göra åt saken för så här kan jag inte ha det.
Pusss♥

Kommentarer
Postat av: agnes

<3

2012-10-04 @ 22:17:43
Postat av: Farfar

Malin!
Ni har väl, som vi, ett djävulskt regnande. Hösten är fin, men det måste vara soligt, så att man kan njuta av färgerna. Håll ut, snart blir det snö och ljusare ute. Det är fördelen med Norrland.
/Ff

2012-10-04 @ 23:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0