Glad

Har jag nog varit nästan konstant idag! Har gjort snitt på vävnader i skolan, fått mina nya ridbyxor samt ett datum på när jag får börja rida igen(!): v. 13, besökt mitt kära IKSU som blivit lite övergivet på senaste tiden, ätit god fisk till middag, ja listan över bra saker kan fortsätta för alltid.

Är kul när folk hemifrån laddar upp bilder på tussilago, barmark och iklädda skinjackor(som de fryser i btw?) och deklarerar att nu är det vår! Här har vi snö, nästan barmark på alla vägar och gångbanor(nästan) och folk går gladeligen iklädda skinnjackor - minusgrader till trots! Kontraster men vi har ju faktiskt också vår, bara på ett annorlunda vis(:

Pusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0