Fredag

Tvätt, Indoor walking, föreläsning, massa shopping(mat osv.) och nya torkarblad på bilen så var den dagen gjord!

Nu sitter jag här i min ensamhet. Oskar jobbar inte utan han har träningsläger nere på stan hela helgen, de kör något pass nu på kvällen så han kommer ju hem tidigare än om han jobbat iaf! Tjejerna är på hockey igen, men fattig som jag är stannar jag hemma annars hade det ju varit roligt att få se en värd match för en gång skull;)

Nu ska jag nog lägga mig i soffan och slappa, känner mig så himla trött idag! Kan vara för att katten väckte mig klcokan 5-.- aldrig får jag sova ordentligt. Men en red bull eller kopp kaffe kanske hjälpar?
Pussss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0