Ojojoj

Vad jag är dålig på att uppdatera! Kör en snabb sammanfattning:
Åkte hem på Antons student vilket var mycket mysigt, träffade även min älskade Agnes och Mix, kom tillbaka till Umeå och en nyköpt bil som blivit min vän, inskolas på Solgården i Hörnefors och pendlar ca 1h varje arbetsdag, personalen är otrevlig o otacksam men gamlingarna är söta, blev sjuk och missade sista ridningen, köpt nya springskor och väntar med spänning på 2a juli då sulorna är klara, får börja springa försiktigt för sjukgymnasten, har kollat fotbollscup irl och EM på tv, har även köpt ett klättersele till outletpris så tsm med skorna är min träningssommar räddad!
Ungefär så kan vi säga att det gått till. Fixar ett inlägg med bilder senare,
Puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0