Fredag

Brukar vara början på helgen idag men nu är det söndag för mig typ. Jobb i morgon och Oskar lämnar jag snart av i Skeppsvik så han kan sova där över helgen när han jobbar. Kommer vara en dyster helg alltså, seg på många sätt. Men jag är glad ändå, eller hur! Snart är den över och på måndag får jag mina sulor och kan börja springa lite mer på riktigt! Har kört kortare intervaller för att "träna" knät på rätt belastning men inte överbelasta för fullt på en gång. När sulorna är på plats kan nog intervallerna fördelas så att en större del av dem går åt till jogging och rätt vad det är springer jag hela sträckan. Men nu ska vi inte ta ut något i förskott, jag kör på med mina intervaller för att bygga upp en bra grund. Punkt.

♥Pussss!

Kommentarer
Postat av: Farfar

Toppen Malin!
Du är jätteduktig, som kämpar för komma till rätta med Ditt skadeproblem. Hoppas verkligen att sulorna kan hjälpa! Håller tummarna!!!
Ff

2012-06-29 @ 19:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0