Tisdag

En vecka med oväntade jobbmöjligheter har påbörjats, fick jobb tors-söndag trots mitt skadade finger. För er som inte hört är mitt finger numera handikappat pga en liten olyckshändelse involverad en mandolin(tänk vass, stor osthyvel)... Men men det läker fint!
Dagen har spenderats i solen och på stan, strömpilen med Oskar varvat med Jenny och Sandra. Bland annat fick en rosa keps följa mig hem! Hittade även andra fina sommarrea plagg på mq som nu hänger i garderoben.
Imorgon följer jag med Oskar ut till Skeppsvik där jag chillar under dagen så ni hör nog mer från mig då.
Pusss♥

Kommentarer
Postat av: "Faster"

Mandolin och finger, jag ryyyyyser!
Jag har skurit mig på blad, plåster!
Kramkram

2012-07-04 @ 15:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0