Skeppsvik

Har spenderat ännu en natt ute i Skeppsvik med Oskar och hans arbetskamrater, riktigt trevliga! Avundsjuk på deras arbetsmiljö? Ja!
Alfons fyllde även 6 år igår så vi var förbi Peter och Åsas stuga en sväng med lite presenter och idag blev jag bjuden på fika, myspys.

Men eftersom stackars Torsten är ensam så mycket nu när vi båda jobbar ganska mycket så fick jag lov att åka hem idag. Hade gärna stannat hela helgen och gjort en weekend av det. Men skönt att vara hemma och bara andas lite också. Körde ett backpass i spåret idag och då kan jag ju verkligen säga att jag andades, sjukt hårt! Precis som det ska vara.

Nu väntar laxen i ugnen och teet i koppen.
 
XUmPpx on Make A Gif, Animated Gifs
make animated gifs like this at MakeAGif

Pusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0