Stallet

Idag var jag på en ridskola här i Umeå och red en sväng. Det var en av sakerna jag såg fram emot att kunna göra nu när vi fick med bilen upp! Det var skoj, fick rida på en stor vit häst som var willes raka motsatts typ så kändes extra ovant^^, kände att alla mins olater fortfarande sitter där de ska också, varför är det så? Var ju liksom mer än 1,5 år sedan jag red sist och ändå kom dem tillbaka som ett brev på posten:] men det blir att jobba på! Även hörseln, hörde inte ett ord vad instruktören sa. Men var kul ändå! Dock fick jag ont i knät vilket tog ned min entusiasm några nivår, får hoppas det beror på ovana och inte är relaterat till min "löparskada" eller vad vi nu ska kalla det.

Menmen, nu får vi se när/om de har tid för mig i en grupp då hoppas vi på det bästa!

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0