Helgen är över

I helgen har vi fått överrasknigsbesök, eller ja oskar fick en överraskning, utav Carro och Lotta då Oskar fyllde 22 i Lördags(: Mycket trevligt har det varit! I fredags åt vi grillat hos Peter och Åsa, lördagen blev det massa paket och sedan bio + tapas och i söndags mös vi bara här hemma och åt tacos. En mycket trevlig helg!

Idag har jag gått upp extra tidigt för att åka in till skolan och plugga... Har nämligen lite kompendier jag behöver och min lärare ville inte maila dem eftersom hon redan skrivit ut dem så jag måste åka in och hämta dem ändå och sedan har vi dissektion så lika bra att plugga på plats.

Pussss♥

Kommentarer
Postat av: Carolina Edlund Tådén

Mycket trevlig helg <3<3<3

2012-02-05 @ 14:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0