Torsdag

En planerat "ledig dag" blir mer strukturerad. Gårdagen var ganska rörig så det känns bra att ha kommit upp redan vid 6.30 för grötfrukost och studier av massa fall med lyckad genterapi. Önskar att all genterapi skulle funka för det vore så himla bra! Man skulle kunna bota i princip alla sjukdomar. Tyvärr har vi inte riktigt tekniken och metoderna för att alltid lyckas i dags läget men forskningen går framåt och det är ju ett gott tecken! I Teorin vet man redan hur man skulle vilja fixa det mesta men det vill inte riktigt funka så lätt i praktiken. Men jag har hopp!

Tyvärr har jag inte hopp inför debatten på tisdag:/ Det är verkligen det väärsta jag vet! Skulle hellre hålla en 1 h föreläsning om vad som helst än att delta i ännu en debatt. Hatar att behöva försvara något, hatar att bli nertryckt och dumförklarad av motståndet och att publiken ska välja en sida att hålla med. Hatar helt enkelt hela konceptet. Så. Var tvungen att slänga ur mig mina aggretioner.

Haha känner bara för att dra av mig annsiktet i ilska och panik ^^,

Får väl fortsätta läsa på massa fakta som är intressant och kul men kommer hjälpa mig 0 % på tisdag.


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0