Taggar tvätt och plugg

Har hunnit med både att träna, det blev Indoor Walking 40 + CX30 med Jenny, och vara till skolan för lite frågestund+genomgångar. Så nu har jag laddat upp igen med en matig sallad med Ägg, fetaost och Keso som huvudpersoner och satt igång en maskin tvätt.

Har jag föresten sagt att jag ska köra Indoor Walking Vasaloppet-öppet spår på söndag? 4h på en walker, ska bli spännande^^, Har ju taggat inför Vasa-spinningen som är nästa vecka men där är det väldigt högt tryck på platserna så på detta vis kommer jag att få göra minst ett vasalopps event! Men hoppas såklart kunna delta på spinningen också(:

Nu ska jag läsa lite om Yeast Arteficial Chromosomes så jag vet hur det går till när dem används för att exempelvis sekvensera ett genom!

Pusssss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0