Söndag

Så var helgen över. Imorgon blir det plugg, träning och labb bland annat och sedan kanske jag borde sattsa mer seriöst på att fortsätta plugga då det är tenta nästa fredag. Men detta har varit en sådan kort kurs med ganska lite föreläsningar så motivationen till att plugga tryter.. Men jag ska nog skaka fram den!

Ridningen är inställd ännu en vecka btw. Drömde att jag var på en hopplektion inatt och det var askul! Men var tvungen att hämta saker jag glömt hela tiden så fick hoppa av och springa iväg och hoppa upp igen, försenade lektionen med typ 20 min^^, men drömmar är ju till för att vara konstiga? Tror nästan det.

Very well, ska väl kanske röja lite i köket medans Oskar tar en power nap så att vi kan se mera vänner! Nästan halva säsong 5 avklarad nu(:

Pusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0