Onsdag

En mycket trevlig dag skulle jag vilja påstå. Började dagen med morgon-gym tillsammans med Jenny, därefter en kort föreläsning och lite grupparbete. När jag kom hem sken solen och det var inte allt för kallt på baksidan, vi har så sjukt bra läge på vår uteplats, så satt där en stund. Kunde inte hjälpa att längta till sommar och vår då jag får inreda och bona lite där ute. Sen blev det köks arbete både matlådor och bröd är nu fixat!

Både Oskar och jag är lediga imorgon så det är ju trevligt att få träffas lite, när han jobbar 14-23 och jag går skolan på fm blir det ju nästan aldrig att man ses trots att vi bor ihop^^, På kvällen ska jag också iväg och käka med tjejerna på all star! Ska bli så gott, har längtat efter deras kycklingburgare sedan förra helgen(: Så trots ledighet kommer det att vara fullt upp imorgon!

Nu ska jag nog kolappsa i soffan en stund. P U S S!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0