Fredag

Åh, vilken härlig dag! Började med ett lättsamt seminarium och massa soligt ute. Sedan for jag och Jenny ut till hennes stuga och åkte skoter:) Var så länge sedan jag gjort det, var riktigt kul fick lite kännslan av att galoppera i skogen väldigt fort och länge^^, Vi satt en stund i solen och fikade också och jag tror allt jag fick lite färg/fräknar för mina kinder hettar lite i skrivande stund. Bortsett från att vi körde fast en gång gick det hur bra som helst, men det gick också bra för av en slump körde det förbi en vänlig man som hjälpte till att gräva loss skotern. Jag är så fascinerad av hur nästan allt alltid löser sig! För det mesta har jag nog ändå rätt bra flyt.

Jenny packar finskotern!

Nu funderar jag på att åka iväg och köpa en stor godispåse att äta i min ensamhet. Blev erbjuden att följa med Jenny långt bort ikväll, men eftersom att jag ska ut och resa hela nästa helg kändes det ändå rätt att stanna hemma och ta det lite lugnt.

Pusss♥

Kommentarer
Postat av: Farfar

Hej!

Kul att det verkar "flyta på" för Dig! "Fastna med skotern" Aj Aj! Har Du läst om 44-åringen, som satt

fast i bilen under snön i två månader. Det var ju utanför Umeå.

Var rädd om Dig !!

/Farfar

2012-02-18 @ 11:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0