Nydalasjön runt

Ett av mina mål denna sommar vara att med mitt knä kunna springa nydala sjön runt och idag klarade jag av det! En sträcka som på pappret mäter ca 8,5 km men min mobil säger närmare 10. Dock är min mobil inte att lite på men med ett fel val av väg som resulterade i en omvändning skulle jag ändå vilja tro på en närmare 9-10 km i alla fall.

Superdupernöjd är jag i alla fall. Nu blir det strech och proteindrink. Ikväll yogar jag eventuellt för att sträcka ut mig lite extra.
 
Pusss♥

Kommentarer
Postat av: Susanne Markgren

Hej Hjärtat!
Vad du är duktig och skönt att knät håller.
Härlig känsla att göra det man tycker om ;).
Puss och kram // mamma

2012-08-12 @ 16:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0