Huvudvärk

Aj vad mitt huvud spränger! Så går det när dagarna inte har någon ordentlig rutin, ibland jobba kväll och ibland dag, kanske ledig någon dag här och där, vara på resande fot, behöva äta jobbmat istället för att laga egen, inte hinna dricka ordentligt och träna lite huller om buller istället för strukturerat och uttänkt. Det är det värsta med sommaren. Mår nog aldrig sämre än då faktiskt. Visst, det finns ljusglimtar när man har härliga sommardagar eller mysiga grillkvällar men dessa innehåller inte tillräckligt många av sommarens dagar för att kompensera för huvudvärken, illamåendet och den allmänna obalansen. Nu låter jag som världens tråkigaste men har nästan alltid tyckt så och i år känner jag av det mer än någonsin. Ska bli så skönt att det snart är höst och skola så att vardagen kommer igång igen.

Nu går jag liksom inte runt och är sur för det utan man får göra det bästa av situationen helt enkelt och vara glad för det som funkar och går bra.

Pusss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0