Torsdag, flyg och nervositet!

Ja så ser min dag ut. Flyger hem ikväll, längtar♥ Men Torsten ska med och jag har tyvärr ingen skjuts så måste åka buss och det är alltid ett orosmoment. Torsten gillar inte buss och bara skriker, man måste krångla så mkt för att få på djur på bussen, sitta långt bak lämna väskan långt fram osv och sen eftersom Torsten måste checkas in minst en timme innan avgång måst jag börja bussresan väääldigt tidigt för att komma i tid och det är ju också ett moment - att inte missa eller få en försenad buss. Ojojoj... Och jag har inte ens börjat packa än. Tur att flyget går 7 ikväll.
Men min mummsiga frukost kankse lyckats lugna ner mig lite, ska kolla förhäxad nu på tv också.

Me and Torst are coming home


Puss på er alla, hoppas ni får massa påskkärringar på besök idag♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0