Härnösand

Så, mycket sent men jag hade lovat att göra ett "fint inlägg" om min resa till Härnösand ifrån datorn och inte ladda upp bilderna från mobilen.

Jag åkte ner en fredag efter tentan och det bar tillbaka dagen därpå eftersom att jag skulle köra indoor wasan på söndagen. Men här har vi resan i bilder:



Det blev pizza för att fira mina ankomst^^, De höll verkligen vad de lovade även om det inte framgår av bilden var Agnes kebabpizza sjuukt stor!



Förfest i Agnes lilla mysiga studentrum!♥



När vi var ut och dansa på Svenssons(?) hade de en fiffig upfinning på toadörrarna, handtagen ändra färg beroende på om det var upptaget eller inte!


De hade också en stor spegel och en bar, till en början, full av sambuca och cider^^,



♥♥

Alltså, kunde ju inte bli annat än lyckat! Har alltid kul med er tjejer, kändes nästan som på den gamlagodatiden när vi som nyblivna 18-åringar intog storstan västerås. Måste ses snart igen, ni vet att ni alltid är välkomna om ni befinner er på mina breddgrader!
Pusssss på er♥

Kommentarer
Postat av: agnes

wiii :D rolig helg det där!! pusss! <3

2012-04-15 @ 21:29:48
Postat av: agnes

wiii :D rolig helg det där!! pusss! <3

2012-04-15 @ 21:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0