Frukost

Åt godaste frukosten nyss! Tog typ 5 s att göra: Värmde hallon och pressade över 1/2 Lime och hackad persilja. Tärnade mango som jag blandade i och hällde över diverse gott så som kli, soltroskärnor och linfrön. Lyx känsla.

Har sett att det tjatats lite om ett speciellt motto på senaste tiden hos träningsbloggarna "Jag är bara ett träningspass ifrån ett bra humör" och skulle vilja instämma total! I tisdags trodde jag aldrig jag skulle le igen, nästan, men efter ett pass klättring var mitt dåliga humör som bortblåst. Även gårdagens ridpass fick mig att dra på smilbanden. Så där har vi lösningen!

Pusss♥

Kommentarer
Postat av: "Faster"

Det låter som en god frukost.

Bästa kvällen till dig :)

2012-04-12 @ 19:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0