Fredag

Härligt med helg snart! Men nervöst att jag då sätter mig i bilen för att köra ca 48 mil. Men det ska bli en upplevelse det också. Längtar tills jag kommer fram och får träffa min älsakde syster och se var hon spenderat senaste halvåret ungefär. Men först ut: praktik! Är på nya ställen varje dag nästan så är helatiden nya saker att ta in men det gör det hela lite extra spännande för finns ju liten chans att det ska bli långtråkigt! Förutom när man får lång lunch pga att man är klar ena stället tidigt och ska vara senare på eftermiddagen på nästa. Då blir det lite segt men det går ändå.



Nu ska jag svepa i mig flingskålen och packa det sista!
Pusss♥

Kommentarer
Postat av: "Faster"

Lycka till med resan.

"Avis" på Åre det är så himla mysigt!

2012-04-27 @ 20:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0