Biomedicinska analytikerdagen

Den var det igår! Och inga presenter fick jag, inte ens ett litet grattis:'( Hur kunde ni glöma? Okej, ne nu ska jag vara lite serious istället, det var det iaf så idag hade vi en inspirationsdag med en massa föreläsare och fika med biomedicinska analytiker ifrån länet. Det var trevligt. Dock kände jag att jag hade för mycket att göra så var inte med hela dagen, men visade iaf mitt stöd genom att gå dit(:

Har storstädat, oljat in utemöblerna, gjort klart oponeringen av labrapport och suttit och stirrat på statistik uppgifterna. Finns inget mer att få ut ur dem tycker jag, inget relevant iaf men antagligen så gör det det. Men nu får det bära eller brista!

Cyklade till "skolan" idag också, första gången för i år och det var härlig. Ska bli mer av den varan nu framöver - bilen får vänta till kalla, regniga, lata dagar.

Min dator har sämsta ljudet så måste numera sitta med hörlurar för att kunna höra på musik/serier. Men de är så fint rosa och matchar datorn perfekt så gör inte så mkt!



Pusss♥

Kommentarer
Postat av: Susanne

Åhh lilla hjärtat;) grattis till den dagen efteråt, visste inte....puss.

Mamma

2012-04-17 @ 16:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0