Skolan är igång

Igår hade vi som sagt upprop men det blev också lite information om kommande kurser. Låter roligt! Allt utom läkemedelsräkning där 100 % rätt behövs på provet för godkännt... Menmen kan ju inte få panik innan vi ens börjat med kursen och sett vad det handlar om så för tillfället glömmer vi det.

Igår var jag med Jenny på några lägenhetsvisningar som jag kanske nämnde tidigare och gissa om man blev sugen på att flytta! Tänk vad kul att leta egen bostadsrätt = mycket snyggare och fräschare lägenheter än hyreslägenheter + att man kan golv osv som man vill. Jaja, sånnt får man spar tills man har pengar(:

Nu ska jag snart ge mig ut i blåsten för att trampa iväg mot skolan. Kommer säkert börja regna också. Jaja då får jag se ut som en blöt hund i skolbänken^^,

Pusssssssssss♥


Kommentarer
Postat av: Carolina Edlund Tådén

Du är såååå duktig i skolan så det fixar du galant!!

2011-09-06 @ 12:23:51
Postat av: Susanne

hej hjärtat!

Kurserna fixar du galant, matten för dig är toppen och du gillar det du läser. Jobb att göra ja, men det är rätt för dig. Håller på dig det vet du. Puss älskar dig mamma.

2011-09-06 @ 19:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0