Seg?

Ja det har jag varit. Iaf på att updatera! Agnes var ju här över helgen och vi hade det riktigt mysigt(: En underbar helg med andra ord! Utgång och tacos i fredags, sightseeing, shopping och filmmys i lördags och sen en solig promenad längs älven i söndags. Härligt♥ Tyvärr har jag inga bilder från helgen eller jo, en :D

Så hääär mkt tyckte Agnes om husets vita på tc!

Men jag gick även och blev förkyld över helgen:/ Det resulterade i en mycket ond hals, segt huvud och snorig näsa! Så i måndags stanna jag hemma från skolan och kurerade. Tycker det är viktigt att ta det lungt när man blir sjuk så att det går över fort! Jag har proppat i mig ingefära och diverse vitaminer och antioxidanter i form av frukt o grönt för att hjälpa kroppen och det tycks ha gett resultat. Kännde mig redan piggare i tisdags och blev överlycklig när jag igår fann att Strepsils hade smaken ingefära, så nu känns inte halsen heller längre(:

Hemkommen från en morgonpromenad spenderar jag lite tid med min nya kärlek!


Så var det med det! Eller ni kan få en till bild föresten, blev sjukt nöjd med min middag igår och det känndes så tråkigt att jag var den enda som skulle få se den:( Så här kommer den:

 

Ungsbakad lax med sesamfrön, tomat och vitlök till en linspure samt en melon och fetasallad! Mumms:') och ett stort, iskallt glas citronvatten på det♥

Pussssss♥

Kommentarer
Postat av: agnes du vet

åh vill komma på besök snart igen maliiin! :)

2011-09-18 @ 18:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0