Önskemål

Fick en önskan om att rapportera hur cheesecake resultatet blev och jag skulle säga att det blev strålande! Väldigt lätt att göra, dock behövdes en del inte allt för "vanliga/finns-alltid-i-skåpet" grejer som behövdes inhandlas. Men det var det värt! Sen är det ett + om man har en matberedare eller vad det heter, vårat mixer verktyg hade inte en så stor skål men alla volymer fick preciiis plats.

Jag älskar smaken. En krämigt chokladigsmak som möter en jordnötighet och en fräschöör allt på samma gång! Så skulle jag villja beskriva den^^, Dock verkar den tydligen inte tilltala alla... Men Jaag skulle iaf ge den en stark 4:a(av 5)! Den blev dock nästan en klar 5:a idag då den blir godare efter några dagar i kylen(:

Sååådär! Nu tycker jag du ska baka mickiis bara för att se om du håller med:D

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha! Allt blir bättre med åldern ;)

2011-09-28 @ 21:01:17
URL: http://paininmyshoulder.blogspot.com
Postat av: Carolina Edlund Tådén

Kan man få receptet:)?

Du kan ju ta det via mail, om du nu avslöjar......

2011-09-28 @ 22:28:10
Postat av: Miickkilickkiiis

Wehiioooo!:D då ska jag tentafira med lite cheesecake på tisdag!:D:D:D

2011-09-29 @ 07:22:26
Postat av: Charlotta Edlund

Herre min jeeee den ser helt fantastisk ut!



Jag kollade receptet som var med engelska mått - men det kanske gick bra att göra ändå? Måste jag nog introducera till mina vänner.



Kraaam

2011-09-29 @ 15:09:40
Postat av: Malin

Lotta: Ja det tycker jag du ska göra! Men vikt-mått fanns ju också där, i typ gram(: de var de som jag använde sen höfta jag lite när de blev jobbigt att väga och omvandla typ 100g gräddfil till 1dl. Men det blev bra med det!



Mickan: Det låter bra det:D:D Goodluck på tentan och med kaakan<3



Carro: Länkade det i ett tidigare inlägg men kan maila det till dig så du har det(:

2011-09-29 @ 17:21:48
URL: http://maaaliiinm.blogg.se/
Postat av: lovisa

fin blogg! Allt väl? Kram / Lovisa

2011-09-30 @ 17:20:31
URL: http://shisaalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0