Lördag

Nystädad lägenhet är alltid lika härligt att ha! Just nu sitter jag här ensam med nymålade naglar och funderar vad jag ska hitta på härnäst. Ikväll blir det appletinis hos Sandra men eftersom hon och Jenny varit iväg på jakt idag och skjutit en älg så vet jag inte när jag kan dra dit och därav har jag svårt att bestämma vad jag ska ta mig för nu!

Blir kanske till att lägga mig under en filt i soffan för det är svinkallt här inne då jag vädrade ur lägenheten under städningen^^,

Känner mig oftast obekväm i målada naglar men eftersom det är så fint på andra tänker jag ge det en chans! Röda är väl passande till en i övrigt svart outfit(:

(HAHA jättehanden! Älska proportionerna)

Pussss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0