Konstig men smått fin dag

Har känt mig helt utmattade idag. Har pluggat lite olika saker under dagen, tränat pilates, gått promenad med Emma(i telefonen♥), gjort lite ultraljud på carotidkärlen och sedan tagit en fullproppad buss hem! Väl hemma låg jag i fosterställning i soffan och stirrade dött på tv tills Oskar lagat till lite blodpudding och efter det var jag människa igen^^, haha en energilös Malin är inte världens roligaste! Däremot har vädret varit fint idag, höstigtfint(:

Nu tänker jag göra en kopp jasmin te och lägga mig i sängen för att se lite serier!
Pussss♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag åt också blodpudding idag :] och tittade på kärl! så drack jag te alldeles nyss! Malin, vi är typ tvillingar!! ;)

2011-09-21 @ 20:16:30
URL: http://paininmyshoulder.blogspot.com
Postat av: Malin

Haha, Vi måste vara det alltså! Helt otroligt:D

2011-09-21 @ 21:00:23
URL: http://maaaliiinm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0