Inspirerad

Jag tänkte sno niotillfems koncept med ett foto i timmen idag men det gick väl sådär. Här är resultatet:

13.15:


Jag och Oskar cyklar till intersport/d&d för att kanske hitta något roligt att köpa. Och det gör vi! Jag hitta en klänning och Oskar ett "sportställ" med tröja och vindbyxor.

14.15:


Vi har tagit oss vidare till coop för att fylla på kylskåpet.

15.28:



Lunch/mellis i form av feta macka + sallad. Mummsigt! Fick abstinens då rost (som har världens godaste fetamackor hade flyttstängt när vi var där igår) så vi gjorde egna(:

16.30:



Läser lite ute i solen i ett desperat försök att få på mig lite solstrålar. Läste ut boken! Men rekomenderar den inte så vi glömmer det.

17.30:



Spelar wordfeud med lite olika folk. Jag är rätt bra och har änsålänge 100 % vinst-rate! Men har dock inte ens spelat en vecka men rekomenderar det. Är en iphone app för er som inte visste det btw!

19.13:


Och nu är det pajbak pågång! Broccolipaj- mmmmm. Min duktiga kock som inte fått laga mat på två dagar nästan, jag har tagit över köket! haha

Sådär! Funkade väl ganska bra. Vi vaknade otroligt sent idag dock. 10.23!! Trodde inte mina ögon när jag kollade på klockan. Därför har mattiderna varit lite underliga om ni tänkte på det^^,
Pusssss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0