Hemstudiedag

Har vi väl typ idag. Meningen är att jag nu ska sitta och skriva hemtenta(Patienten och provet i primärvården) men det är inte riktigt vad jag gör, blir senare! Nu har jag nyss lagt i två maskiner tvätt och druckit en frukostshake för snart bär det av till IKSU igen(: Har ju varit lite risig i veckan men det känns mycket bättre nu och jag är redo för ett core controll pass!

Jaja nu ska jag packa väskan så att jag kan ta en bastu med hårinpackning när jag ändå är på IKSU sen.

Waranbehandling, HbA1C, fS-triglycider, Troponin T, Hälso- och sjukvårdslagen - allt detta och mer finns med på hemtentan! Bara att börja googla när jag är tillbaka(och läsa den där himla lagen igen-.-)!

pusssss♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag har inte ens hunnit titta på tentan.. fett ovärt :/

2011-09-16 @ 21:32:01
URL: http://paininmyshoulder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0