Serienerds

Wohoo! Nästa vecka börjar walking dead igen:D Späännande!

Här har ni en bild på mitt ungefärliga serie-schema(några ser jag tsm med oskar och vissa själv). Haha värsta nörden^^, men på myepisodes.com kan man skriva in alla serier man ser och få se ett schema över när de sänds! Awesome, så ett litet tips bara till er som gillar att följa serier! Måste också tacka Lotta som introducerade oss för sidan(:

Om pretty little liars sänds nästa onsdag eller inte återstår att se, väldigt förvirrande uppgifter om fortsättningen av den serien...

Pussspåer♥

Kommentarer
Postat av: Carolina Edlund Tådén

Vi har hoppats på en forts av Walking dead. Är det i USA den kommer att börja nästa v?

2011-10-10 @ 13:40:09
Postat av: Jenny

Jämarns Malin! hur hinner du med allt!? :P Imponerande!

2011-10-10 @ 15:04:06
URL: http://paininmyshoulder.blogspot.com
Postat av: Malin

Carro: Jo det är i USA, så blir till att ladda ner eller vänta om de sänds i sverige också(:



Jenny: Haha det undrar jag med^^ Ser mkt ut när man skriver upp allt!

2011-10-10 @ 16:25:27
URL: http://maaaliiinm.blogg.se/
Postat av: Charlotta Edlund

Visst är sidan bäst! Du skulle se mitt schema...hjälp!

2011-10-10 @ 18:19:27
Postat av: micca

haha grymmmt!!:D

2011-10-13 @ 00:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0