Dagsbetyg

Den blev helt okej ändå min dag, måste säga mkt lyckad! Dock inte av någon speciell anledning bara allmänt och sånt är väl skönt? (:

Jag har även plockar ihop en outfit till sittningen på fredag, utan att behöva köpa kläder för ett öre! Hade tillräckligt mycket 70-tals influenser i garderoben ändå vilket inte förvånar mig då jag gärna dras lite åt den stilen. Inget som märks kanske men annawii (vet inte hur man gör länk på mobilblogginlägg) är ett perfekt exempel på den stilen jag gillar, precis som Rachel Zoe(:

Pusss på er<3

(klart hatten får följa med!)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Härligt med en skön dag Malin :) Nu när du har en outfit till sittningen äre bara o börja tagga Halloween! ;D

2011-10-20 @ 08:37:07
URL: http://paininmyshoulder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0