Sjuukt!

Påtal om BMI, när jag läste Jennys inlägg om det tidigare ikväll gick jag in och kollade min "kroppsanalys" som jag gjorde i vintras hos Lifegene och kollade över lite värden. Sen av en slump gick jag in på frukostera.blogg.se och hon hade precis gjort en likadan analys. Men det sjuka är att hon hade 5,0 % kroppsfett!! Är hon död?? Man ska ha minst 22 %! Nog för att hon är 93:a och "barn" inte ska ha samma dimensioner men 93:or är ju faktiskt 18 i år. Hon har mindre massa fett på kroppen än jag har på mitt ena ben, på riktigt! Jag förstår inte. Sen skriver hon att tränaren hon kollade sig hos sa att hennes värden var bra?

Snälla säg att jag läst hennes papper fel eller missuppfattat det som stod! Haha men blir lite orolig såhär på kvällskvisten.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha! Jag tror hon ÄR död Malin! 2,4kg fett på HELA kroppen!? SJUUUUKT!

2011-05-26 @ 21:30:34
URL: http://paininmyshoulder.blogspot.com
Postat av: Jenny

Haha! Jag tror hon ÄR död Malin! 2,4kg fett på HELA kroppen!? SJUUUUKT!

2011-05-26 @ 21:31:07
URL: http://paininmyshoulder.blogspot.com
Postat av: Jenny

Okeej.. jag har uppenbarligen lite problem med kommentarskrivningen på din blogg Malin. Nu kan det hända att det blir dubbla igen ^^



Haha! Jag tror hon ÄR död Malin! 2,4kg fett på HELA kroppen!? SJUUUUKT!

2011-05-26 @ 21:32:30
URL: http://paininmyshoulder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0