Schemat kom precis!

Så nu vet jag hur jag jobbar i sommar och det ser bra ut(: Vill ju jobba så mycket som möjligt när man ändå är ledig och har tid att tjäna lite pengar!



Jag har även en riktigt jobbig träningsvärk. Ni vet ju att det brukar vara skönt men jag har träningsvärk i de "tunna musklerna kring bröstkorgen", alltså typ de man andas med så det gör ont att andas "stort" om ni förstår vad jag menar. Känns lite halv kul sådär men får väl helt enkelt sitta och andas kort och grunt tills det gått över!

Pussssss♥

Kommentarer
Postat av: Thomas Tåden

Malin o Oskar!

Grattis till era sommarjobb :) Ses snart

Kramar Tomas o Svärmor/mamma



2011-05-17 @ 19:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0