Påsklovet

Här kommer den, booooom:


Startade resan med en grymkycklingmacka på flygplatsen

Torsten låg så snällt och sov i sin bur hela vägen!

Årets första glass! Tror jag?

Var ute och sprang med emmsi och far(:

Käkade gott grillat!

Spelade alfapet, och vann såklart^^, hihi

Torre gilla emmas säng!

Mys med sallad i vasaparken!

Fiiiina träd i kungsträdgården på vår trip till shlm!

Varör inte grillat till lunch mitt i veckan??

Fick träffa emmas katt! eller badanka??

Avslutade med en chokladkaka!

Sen åkte jag och Torsten ensamma hem på flyget vilket gick grymt bra!

Såå då, har hunnit med mer kul med mina kära vänner men de bilderna ligger såklart på kameran som är kvar i kolbäck^^,
Pussssssssssssssssssss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0