Onsdag?

Jag tror hela tiden det är torsdag! Men nu har jag bestämt kolat upp att det är onsdag. Så, vad har jag haft för mig idag? Jo ser ni jag kom tidigt till skolan och hann sitta ute i solen en stund sen blev det fl och efter det åkte jag ner på stan med Jenny. Vi hade en fin picknick i parken och pluggade sen lite på biblioteket. Därefter blev det fika! Mumms(: När jag kom hem blev jag serverad kanin av min underbara pojke, och det var sjukt gott. Ännu mer mumms! Och köttyperna jag ätit bara växer på listan. Har hittills gillat de flesta, utom kalvtunga som var scary! Menmen en härlig dag har jag iaf haft med andra ord!

I helgen blire brännbolls koll och födelsedags firande! Låter inte det också riktigt härligt?
Pusss♥

Kommentarer
Postat av: Thomas Tåden

Oskar använder dig till en liten försökskanin när det gäller mat :)

Kram Svärmor

2011-05-26 @ 13:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0