Lalalaaa

Så har dagen kännts. Har varit i skolan, jobbat grupparbete och sen besökt iksu men dagen känns fortfarande sjuukt chill. Kanske beror det på värmen, kanske solen, kanske att jag fick jobb i kbk bååda perioderna i sommar? Hon ringde idag och sa det så det blir naijsss(:

Förövrigt tror jag torre kännt sig övergiven idag då han följde mig som en skugga och vägrade äta om jag inte stod och kolla på honom när jag kom hem från skolan idag. Detta hindrade mig från att följa med Oskar och grilla med hans klasskompisar:/ Men fick en lugn kväll med torsten så jag överlever(: Fast var sjukt taggad på grillat! Som alltid då solen skiner! haha att det kan vara så gott??

Har precis sett glamourama som körde ett "ruffy" pass, det är i sånna stunder man saknar hsk med Mickan lite extra mycket! Men iofs är det bara 3 veckor kvar på skolan här uppe innan jag på något vis tar mig nedåt i Sverige.

Jaja, hur ofta slutar jag inte med den frasen? Men nu blire väl nån serie eller något jag hittar på för att fördriva tid! Pusssssssssssss♥

Stal bilden från Sandra o Jennys blogg! Ifrån fredags då vi i regnet cyklat till Allstar! Askulkväll:D

Kommentarer
Postat av: Jenny

Yay! Grattis till jobbet! :D

2011-05-10 @ 22:14:50
URL: http://paininmyshoulder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0