Jadå

Dagen bara försvann? Hur gick det till! Var ju valborg igår vilket firades med Jenny och Sandra i nordmaling tsm med lite lokala invånare. Trevligttrevligt! Vaknade runt 10, typ längsta jag sovit sen..ja vet inte! Men efter frukost, rundtur på byn och pizza begav vi oss mot umeå igen. Där handlade jag lite saker på coop så att jag skulle kunna laga tacos tsm med Oskar som vaknade betydligt senare ändå(3! men då somnade han iofs runt halv 6 imorse^^). Men sen fösvann dagen och nu är ju klockan liksom 10 snart!! BLir så förvånad när jag läser folks bloggar och ser allt de hunnit med idag. Hur undrar jag?

Jaja, nu blire väl nått mer avsnitt av glamourama och ett glas vatten. Är proppnätt efter att moffat vindruvor!!
Pusssssss♥
PS. imorgon blire(förhoppningsvis) bildbomb på min vecka i söder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0