Godmorgon!

Har precis avslutat ett pass "Indoor walking" här på IKSU. Var ett nytt passa som hade premiär i måndags och jag ville pröva innan jag drar hem, men var fullbokat typ alla där förutom nu på morgonen så blev en morgon "promenad". För så mycket walking var det ju inte! Det är som ett spinning pass men på cross trainers och jag gillade det! Tycker alltid cyklarna är så obekväma på spinning så det här funkade bättre(:

Nu är jag sjukt trött! Kunde inte ta någon bild med öppna ögon för såg för sliten ut då^^ Blir försök till tidig sovning i kväll så jag orkar med morgondagen som även den skall startas tidigt med "VIP frukost" på H&M!

 

Pusssssssssssssssssssssssssssssssssssssss♥


Kommentarer
Postat av: Thomas Tåden

Du verkar fylla dina dagar ordentligt,du är riktigt duktig!!

Kram Svärmor

2011-05-26 @ 13:04:33
Postat av: Anonym

Spännande med "Indoor walking" - de ska börja med det på Friskis till hösten....måste jag testa!



Kram "Moster"

2011-05-27 @ 15:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0